Sunday, January 28, 2018

Review Hand Blender Phillips bought from LAZADA!

Assalamualaikum and Hi semua :)


I am back now! hahah seriously I don't know how I can squeeze in some time every day now to write here. Maybe azam tahun baru kot. 

So, today, I nak share dgn korang semua pasal satu product yg sgt best. Kira mcm bibik letrik I kat dapur. Which is Philips Hand Blender! 




I beli from LAZADA dah dekat 2 years ago masa LAZADA tgh SALE. 

Sekarang pun tengah SALE korang!!! 

Chinese New Year Sale!!!



Harga asal RM200++

Now Sale RM80++ je !!! 

Diskaun banyak kot. I even beli kan hand blender Philips ni untuk bagi wedding gift for my office mate jugak sebab I sendiri suka pakai. 


Bayangkan I beli more than 2yrs ago and my bibik letrik @ Philips Hand Blender still working at superb condition! So, kualiti barang yg dibeli from LAZADA sangat lah terjamin ok. bukan ciplak pumya.


To be honest, ada hand blender ni, korang xperlu dah kot ada blender biasa tu. Utk tugas memasak utk satu rumah yg dlm 5-6 orang kira hand blender ni dah sgt helpful. 




Ni I blend bawang putih. Ke I buat mash potato eh? 

I pon xingt sebab ni gambar few months ago. But really, it gives the best texture I wanted for my food. 



This is my weekend routine, untuk sediakan bawang blend. 

See, mudah sgt. And sebabI bukanlah masak all the days (ada cheat days too), so my bawang yg di blend dgn hand blender ni enough for at least two weeks tau! of course la kena simpan dalam bekas tupperware yg sesuai too. eh, terpromote tupperware pulak. hahaha


Apart from the bawang, bubur baby pon sgt mudah nak di hancurkan guna philips hand blender ni. 

Tak caya, korang kena la beli n try sendiri.. 

You will love it as much as I do! 

Thank you so much LAZADA sebab buat sale philips hand blender ni. Kalau tak sale, kena kumpul duit 2 bulan dulu baru boleh beli. Since ada sale, tak teragak2 la I all nak beli. 

Since sekarang pon tengah sale dkt LAZADA 

Actually, bukan setakat Philips Hand Blender je yg I beli from LAZADA, pampers anak almost setiap bulan from LAZADA (hahahahaha)..

mesin potong rumput pon kitaorg beli from LAZADA and a lot more!!!



No comments:

Post a Comment

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...